Από τα blogs

Έγραψαν (σε αλφαβητική σειρά)

  • «Έτι περαιτέρω, ο ερίτιμος δικαστής επίσης εκφράζει τη νοσταλγία του για την εποχή «που η γυναίκα ασχολείτο κυρίως με την ανατροφή των παιδιών της», «οι σύζυγοι δεν χώριζαν» (Θ’ Κανών του Μεγάλου Βασιλείου… Κι αν τρώει κέρατο και ξύλο η γυναίκα απ’το μέθυσο άνδρα της που της τρώει την προίκα, πρέπει να υπομένει), «με το εφάπαξ αγόραζες σπίτι, ενώ σήμερα δεν αγοράζεις ούτε την πόρτα του σπιτιού» και «τα παιδιά έτρωγαν σπιτικό φαγητό και φορούσαν στο σχολείο ποδιές».» H λογοκρισία ποτέ δεν πεθαίνει (Αιρετική Πολιτεία)
  • «Συνεπώς ο κος Πλεύρης δεν έχει ατομικό και ενεστώς έννομο συμφέρον να ζητάει από δικαστήρια να του διασφαλίσουν το «δικαίωμα» να μην υπάρχουν τα βιβλία που δεν του αρέσουν στις σχολικές βιβλιοθήκες. Το ελληνικό δίκαιο δεν προβλέπει «λαϊκή αγωγή» (actio popularis) για όταν κάτι δεν μας αρέσει ή μας θίγει γενικά ως μέλος της ελληνικής κοινωνίας. Γι΄αυτό και απορρίφθηκαν οι σχετικές αιτήσεις για το Μ εις την Νι του Ανδρουλάκη πριν από χρόνια.» Κλασική περίπτωση λογοκρισίας (E-Lawyer)
  • «Η διαφορά μεταξύ λογοτεχνίας και πορνογραφίας είναι ότι στην πρώτη ο συγγραφέας χρησιμοποιεί λέξεις και φράσεις όχι για να κατασκευάσει ένα πορνογραφικό υλικό, αλλά για να υπηρετήσει μία λογοτεχνική ιστορία. Δηλαδή, ο Καραγάτσης, ο Εμπειρίκος αλλά και η Διδώ Σωτηρίου, που στα «Ματωμένα χώματα» περιγράφει τις βιαιότητες κατά των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, πρέπει να απαγορευθούν από τις σχολικές βιβλιοθήκες;» Βιβλιοθήκες στη γυάλα (ΚΕΒΕΠ-Κύπριοι Βιβλιοθηκονόμοι)
  • «Θέλω να ευχαριστήσω τον Κ.Πλεύρη -γιατί εξαιτίας του έμαθα για αυτό το καλογραμμένο βιβλίο» Ω! Τι κόσμος μπαμπά (Mementum Vivere – Mind the gap)
  • Ζιγκ Χάιλ στις Νερατζιές (Old Boy)
  • «Αφού οι αγνοί υπερπατριώτες μας κόπτωνται τόσο για τις χυδαιότητες σε βιβλία, τα οποία φθείρουν το πνεύμα και την ψυχή των μαθητών, θα τους παρακαλέσω να φανούν συνεπείς με τον εαυτό τους, και να ζητήσουν επιμόνως την απόσυρση του βιβλίου ενός βλάσφημου συγγραφέα, που τα έργα του βρίθουν χυδαιοτήτων.» «Τα ζιγκ ζαγκ των γενναίων της ηθικής (Παιχνιδούπολη)
  • «Χριστός; Αγνοεί ο κ. Γαβαλάς ότι δεν είμαστε το ίδιο κράτος που είμασταν στα τέλη της δεκαετίας του ‘60; ή το ‘70; Το ότι το ίδιο το Σύνταγμα διασφαλίζει την ανεξιθρησκεία μας; Δηλαδή τι ακριβώς βιβλία θέλει να υπάρχουν; Της Ζωής και του Σωτήρα;» Γαβαλάς, όχι Πάνος. (We are not alone)
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: